Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Wat kunt u doen

Op deze pagina kunt u lezen welke stappen u kunt nemen om uw klacht bij ons in te dienen. Allereerst dient u uw klacht bij ons in middels het verzenden van een e-mail  naar info@oogkliniekzuidnederland.nl met het onderwerp klacht. Mocht het nodig zijn dan kunt u verderop lezen welke stappen u hierna kan ondernemen. 

Wat doen wij

Uiteraard nemen wij uw klacht serieus. Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Wat we hopen

Wij hopen natuurlijk dat we u in een vervolgafspraak er samen uit komen en we u toch met een gerust en tevreden hart naar huis kunnen laten gaan.

Oogkliniek Zuid-Nederland vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om u, tijdens uw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die u als onjuist of onterecht ervaart. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. 

De onafhankelijke klachtenfunctionaris 


Wij hopen natuurlijk dat we de klacht samen kunnen oplossen, maar mocht dit ondanks onze wederzijdse inzet niet zijn gelukt. Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is bereikbaar via telefoonnummer 070-3105310 of via de website van de geschillencommissie. 

De geschillencommissie 

Mocht ook dit traject spaak lopen. Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschilleninstantie die een bindende uitspraak zal doen. Oogkliniek Midden Brabant is aangesloten bij de onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. Meer informatie vindt u op hun website: www.degeschillencommissie.nl